Дистанційне навчання з інформатики

6 клас

 

Підручник - «ІНФОРМАТИКА» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 6 КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.  "Генеза", 2019. 

Програмний засіб Scratch:

Для роботи в режимі on-line (без встановлення на ПК)- https://scratch.mit.edu/studios/4223465/

Для встановлення на ПК з ОС Windows (Обираємо версію 1.4 для Windows XP  та версію 2.0 для Windows 7, 10 ) - https://scratch2.ru/#download

ІНФОРМАЦІЯ

по використанню програмного засобу

1. Щоб обрати мову інтерфейсу слід зайти на дану вкладку








2. Щоб зберегти створений проект на ПК слід зайти на  вкладку Файл

і обрати відповідний пункт меню


 

Увага!

  • Виконані практичні завдання надсилати на електронну адресу  - haymnvk@gmail.com;
  • В темі листа вказувати клас, прізвище учня та номер уроку до якого виконано завдання

 УвагаДля роботи з Google Класом перегляньте відео на сторінці блогу  Для учнів та опрацюйте відповідні дії. 

Код приєднання в класного керівника.

Посилання на Google Клас


Урок 17. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. 

Дата проведення:– 6-А клас - 14.01.2021
                         
6-Б клас - 18.01.2021    

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати презентацію, конспект,
§ 3.1 підручника,
 ст 81-84

Виконати завдання згідно конспекту в зошиті. 
Встановити програмний засіб Scratch.

6-А клас до 
21 січня 2021р.
6-Б клас до 
25 січня 2021р.

Презентація


Конспект 

Завдання в зошиті

Урок 18. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. 

 Дата проведення:– 6-А клас - 21.01.2021
                       
 6-Б клас - 25.01.2021    

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати презентацію, конспект,
§ 3.1 підручника,
 ст 84-90

Дайте відповіді на запитання слайду 14 презентації в зошиті.
Виконайте практичне завдання ст.87-88

6-А клас до 
28 січня 2021 р.
6-Б клас до 
1 лютого 2021 р.

Презентація

Конспект 

 

 Дата проведення:– 6-А клас - 25.03.2021
                        

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати  
§ 3.4 підручника,
 ст 109-112

Виконайте практичне завдання ст.112 мал. 3.36

6-А клас до 
8 квітня 2021 р.


Урок 28. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Дата проведення:– 6-Б клас   - 12.04.2021

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати презентацію, 
§ 3.4 підручника,
 

Дайте відповіді на запитання 1, 2 ст. 117 в зошиті. Виконайте завдання 1, 2 ст.117 в зошиті.
Опрацювати інтерактивну вправу

6-Б клас до 
15 квітня 2021 р.


Презентація

    Інтерактивна вправа


 

 


Урок 29. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі. Практична робота 6:"Алгоритми та програми"

Дата проведення:–  6-А клас - 15.04.2021

                         6-Б клас - 19.04.2021    

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати презентацію

 

Виконати практичне завдання, опрацювати інтерактивну вправу

6-А клас до 
22 квітня 2021 р.
6-Б клас до 
26 квітня 2021 р.

Презентація

 Практичне завдання

   Інтерактивна вправа 

    

  


Урок 30. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

Дата проведення:–  6-А клас - 22.04.2021

                         6-Б клас - 26.04.2021    

Теорія

Практичне завдання

Термін виконання

  Опрацювати презентацію

 

Виконати практичне завдання, опрацювати інтерактивну вправу

6-А клас до 
29 квітня 2021 р.
6-Б клас до 
5 травня 2021 р.

Презентація  


 

Практичне завдання(приклад проекту)



Дорогі шестикласники!
     В нас залишилася остання у цьому навчальному році тема, яка має продемонструвати ваші здобутки. Всі набуті знання та навички ви маєте застосувати при створенні власного програмного проекту. Це може бути розвиваюча комп'ютерна гра, тест в ігровій формі, тренажер, проект, який допоможе опанувати питання з будь-якого навчального предмету або розвивати логічне мислення тощо. Можливо ваш проект допоможе покращити відношення до екології, дотримання правил дорожнього руху чи пожежної безпеки.
Для тих, хто не має технічного забезпечення або не встановив на домашньому комп’ютері програму Скретч, пропонується опрацювати в текстовому процесорі Microsoft Word або редакторі презентацій Microsoft Power Point
 наступні теми:

Залежність від соціальних мереж Інтернету
Видатні жінки-інформатики
Іnternet-іграшка, помічник або ворог?
Вплив комп'ютера на здоров'я людини.
Історія Інтернету.
Історія розвитку обчислювальної техніки.
Соробан - улюблені рахівниці японців.
Хто винайшов арифмометр
Що таке перфокарти?
Алгоритми в нашому житті.

Завдання
1
Опрацювати презентацію та документ "Виконання навчальних індивідуальних проектів";
2
Продумати сценарій власного проекту;
3
Завантажити файл опису проекту;
4
Заповнити графи таблиці, коротко описати сценарій майбутнього проекту (в процесі роботи можуть вноситись зміни), зберегти заповнений документ;
5
Надіслати заповнений документ на перевірку вчителю.

  

  Далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар